זמן אספקה עד 5 ימי עסקים | משלוח עד הבית מינימום הזמנה – 249 ₪ | משלוח חינם בהזמנה מעל 999 ₪

איך בוחרים דשא סינטטי?

איך בוחרים דשא סינטטי
תוכן עניינים

דשא סינטטי הוא חלופה פופולרית לדשא טבעי באזורי מגורים ובאזורי תעשייה ומסחר גם בלב הערים וגם ביישובים כפריים. יופיו הטבעי והרענן, צבעיו החמים, המרקם הרך והנעים שלו – כל אלה הם רק חלק מהסיבות לפופולריות ההולכת וגוברת של הדשא הסינטטי.

 

אם נוסיף לכך גם את צורכי התחזוקה המעטים ואת עמידותו ארוכת השנים, נבין למה עוד ועוד משפחות, קהילות ועסקים מעדיפים את המדשאה הסינטטית על פי מדשאה טבעית.

 

עם זאת, לא פשוט לבחור דשא סינטטי איכותי. בחירת הדשא הסינטטי מושפעת מצורכי הבית או המוסד, ממאפייני השימוש באזורים החיצוניים, מאופי המדשאה – אורך הסיבים וצפיפותם, המרקם שלהם וצבעם – וכן מהאיכות של המוצר ומהמותג המייצר. יש כל כך הרבה אפשרויות לבחירה שזמינות לכולם, ולכן אם אינכם בקיאים בתחום המדשאות הסינטטיות, כדאי שתתייעצו עם צוות המשתלה ותקבלו הדרכה והכוונה לבחירת הדשא הסינטטי הרצוי לכם.

 

מאמר זה מרכז את כל המידע על הדשא הסינטטי לסוגיו ויעזור לכם לקבל החלטה מושכלת בבחירת המדשאה החדשה שלכם. חולמים על כר דשא רענן ויפהפה בגינה, בחצר או במרפסת? החלום שלכם עומד להתגשם. הישארו עמנו.

 

 

מהו דשא סינטטי?

דשא סינטטי הוא משטח דמוי דשא. סיבי הדשא עשויים מחומרים סינטטיים כמו פוליאתילן או פוליפרופילן ותפורים אל משטח לטקס או פוליאוריטן גמיש אך יציב. המדשאה הסינטטית מדמה את המלאות העשירה והשופעת של המדשאה הטבעית, אך היא רכה ועדינה ממנה ואיננה מצריכה טיפול, טיפוח או תחזוקה. את הדשא הסינטטי לא צריך להשקות, לכסח או לדשן. הוא איננו מושך חרקים, מזיקים או מכרסמים ושומר על היופי המטופח של הגינה ועל המראה הטבעי והרענן שלה. אף על פי שהמדשאה הסינטטית עשויה מחומרי פלסטיק שאינם מתכלים, היא נשמרת במשך שנים רבות, ואין צורך להחליף אותה או להשליך אותה.

 

אנשים רבים מתעניינים בדשא סינטטי ותוהים איך בוחרים דשא סינטטי. בנושא זה אין תשובה חד משמעית אחת כיוון שתהליך הבחירה מושפע מגורמים רבים, ויש לו היבטים שונים.

 

כך תבחרו דשא סינטטי

  • שאלו את עצמכם למה אתם צריכים דשא סינטטי. האם אתם מעוניינים בפינת נוי אסתטית בחצר? בפינת משחקים נעימה לילדים? במגרש ספורט קהילתי? בגינה פעילה לצוות העובדים? הגדירו את הייעוד של האזורים החיצוניים כדי להבין איזו מדשאה תענה על הצרכים שלכם – מדשאה עדינה עם סיבים גבוהים ורכים או מדשאה לפעילות דינמית עם סיבים קצרים וקשיחים.
  • דמיינו את הדשא במרפסת, בגינה או בחצר. האם הוא ייראה אסתטי ומטופח? דמיינו איך הוא ישתלב בסגנון העיצובי ובנוף? האם הוא יעדן את הנוף או יעצים אותו? חשבו על תהליך ההתקנה, על תנאי מזג האוויר, על החשיפה לשמש ולמשקעים.
  • איכות המותג והמוניטין של היצרן – בחרו בדשא סינטטי של יצרן מוביל שידוע במוניטין שלו ובמוצרי הדשא האיכותיים שלו. קראו המלצות של לקוחות בנושאי חיי מדף, עמידות, איכות, יופי ושביעות רצון. אם תשקיעו במותג מהימן תקבלו מוצר שיענה על הציפיות שלכם.
  • אל תוותרו על ייעוץ מקצועי! אם אינכם בטוחים איזה דשא סינטטי יענה על הצרכים המוגדרים שלכם, שאלו אותנו. אנחנו יכולים להמליץ לכם על דשא סינטטי שיענה על הצרכים שלכם.

 

דגשים לבחירת דשא סינטטי

אחרי שהבנו איך לבחור דשא סינטטי, נסקור את הדגשים שיעזרו לנו בתהליך הבחירה. הינה הדגשים החשובים:

  1. עמידות – דשא סינטטי צריך לעמוד בעומס משתנה ובאקלים עונתי. קנו דשא סינטטי איכותי שעמיד בפני משקעים כבדים בחורף ושמש קופחת בקיץ, שצבעו איננו דוהה ושסיביו אינם מאבדים מגמישותם.
  2. תחזוקה מעטה – לא נגזים אם נאמר שצורכי תחזוקה מעטים הם היתרון הגדול ביותר של הדשא הסינטטי. בחרו בדשא סינטטי שנשמר יציב, מבריק ורענן גם אם לא שוטפים אותו לעיתים קרובות. עם זאת, אל תוותרו על שאיבה שבועית ועל שטיפה חודשית.

 

הרביעייה הסודית – אורך סיבים, צפיפות סיבים, מרקם וצבע

אם עד כה עסקנו בדגשים לבחירת דשא סינטטי, הגיע הזמן לפגוש את הרביעייה הסודית אך המובילה של דשא הסינטטי – אורך סיבים, צפיפות סיבים, מרקם וצבע. ארבעה דגשים אלה יתווה לכם דרך לבחירה של הדשא הסינטטי האידיאלי.

  1. אורך סיבים – סיבי הדשא יכולים להיות קצרים, בינוניים או ארוכים. בחירת האורך של הסיבים צריכה להיות מושפעת מהייעוד של המדשאה ומההעדפות שלכם. סיבים קצרים (40 מילימטרים) משווים למדשאה מראה מסודר ומטופח, ואילו סיבים ארוכים (48 מילימטרים) משווים למדשאה מראה טבעי, מעודן ויוקרתי.
  2. צפיפות הסיבים – הצפיפות היא פועל יוצא של כמות הסיבים במטר רבוע. צפיפות רבה משווה לדשא מראה קטיפתי ושופע; צפיפות מעטה משווה לדשא מראה עדין ומטופח. שאלו את עצמכם מה אתם אוהבים, ואיך הייתם רוצים שהגינה שלכם תיראה. התשובה תכוון אתכם לדשא המתאים.
  3. מרקם – לדשא סינטטי יש מרקמים שונים. את המרקם פוגשים בידיים. געו ביריעות הדשא במשתלה והרגישו בהבדלים – ברכות העדינה, בקשיחות הגמישה, בחספוס הנעים ובשאר המרקמים המוצעים. חפשו את המרקם שמרגיש לכם הכי טבעי.
  4. צבע – הדשא הסינטטי צבוע בגוונים רבים של ירוק. גוונים אלה מחקים במדויק את גוני הדשא הטבעי. מומלץ להביא בחשבון את הנופים שמסביב לבית, את הסגנון העיצובי בגינה ואת הצמחייה בחצר כשבוחרים את הגוון של הדשא.

 

דשא סינטטי ממשתלת גלילות בגינה בפתח תקווה

 

דשא סינטטי במשתלת גלילות

בחירת דשא סינטטי היא תהליך מורכב שכדאי להקדיש לו זמן ותשומת לב. הדשא הסינטטי צריך להתאים לייעוד של האזורים החיצוניים, למאפייני השימוש בשטחים החיצוניים, לצרכים שלכם ולהעדפותיכם. אם תבינו איך בוחרים דשא סינטטי, תוכלו לבחור בתבונה וליהנות ממוצר משובח, יפה ועמיד.

 

רוצים להעצים את הגינה הביתית? לשדרג את המרפסת? לשפץ את החצר? אתם יכולים לעשות את זה בקלות וביעילות. צרו אתנו קשר ואנחנו נדריך אתכם בתהליך הבחירה. דברו אתנו, אנחנו מחכים לכם.

שתפו את העמוד עם חברים:
משתלת Plants4u

משתלת פי גלילות מציעה מבחר רחב של צמחיה במחירים משתלמים במיוחד עם אפשרות למשלוח עד בית הלקוח.

 

באתרינו תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים, עציצים, שיחים, פרחים, תבלינים, טוף, אבני נחל, כדים ועוד מוצרים רבים.

חיפוש מוצרים בחנות
גיפט קארד משתלת Plants4u

מחפשים מתנה מקורית? פנקו את היקרים לכם עם שובר מתנה ממשתלת גלילות!

גיפט קארד לרכישת צמחים
מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

תפריט נגישות