זמן אספקה עד 7 ימי עסקים | משלוח עד הבית מינימום הזמנה – 299 ₪ |משלוח חינם בהזמנה מעל 999 ₪

צמחי תבלין לאירועים

צמחי התבלין לאירועים הם מתנה נהדרת ודרך נפלאה להכרת תודה לאורחים באירוע. יותר ויותר אנשים מבינים שהדרך הטובה ביותר לשמח אורחים באירוע, היא במתנה שנשמרת זמן רב ויש בה תועלת רבה, גם מתנה קולינרית וגם בריאותית. האורחים שלכם יופתעו, ישמחו, יודו לכם מכל הלב ולא ישכחו את האירוח הנהדר שלכם.

מתנה נפלאה ופרקטית לאורחים בכל אירוע - חתונות, בר/בת מצווה, בריתות, ימי הולדת ועוד...
החל מ-9 ש"ח לעציץ בהתאם לכמות ולתוספות העיצוביות

לפרטים והזמנות צרו אתנו קשר: 072-3937687 

או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת

מצוין4.9 מבוסס על 52 ביקורות מלקריאת כל הביקורות כתוב לנו ביקורת בilana S.ilana S. ★★★★★ הזמנתי צמחי תבלין לאירוע חתונה, הכל הגיע מושלם, טרי ויפה כפי שהובטח, גם השירות מעולה, תמיד עונים מייד בווצאפ.מאוד מומלץמיכל א.מיכל א. ★★★★★ הזמנתי מול שחר עציצי תבלין פרחי נוי לחתונה. שירות מעל המצופה. מחיר ממש אטרקטיבי. ללא שום תקלות! ממליצה מאוד ..! האורחים החמיאו וממש אהבו את הקונספט ובסוף הערב לקחו הבייתהרוני ש.רוני ש. ★★★★★ הזמנתי עציצי תבלין ופרחים לארוע חתונה. הכל הגיע טרי, יפה, פשוט מושלם. שרות מעולה ואדיב.מחירים אטרקטיביים. כל הכבוד לכם, תודה גדולה.js_loader

מתנה אישית של צמחי תבלין

איך זה נראה במציאות? מתנות לאירועים שסיפקנו ללקוחותינו

שאלות ותשובות נפוצות על צמחי תבלין לאירועים

צמחי התבלין הנפוצים כמתנה באירועים הם בדרך כלל: אורגנו, בזיליקום, נענע, כוסברה, רוזמרין, זעתר, שמיר או פטרוזיליה.

בהחלט! ניתן לשלב צמחי תבלין עם פרחים. צרו אתנו קשר למידע נוסף.

כלל האצבע בהזמנת צמחי תבלין לאירועים הוא 40% מכמות האורחים, לדוגמה לאירוע של 200 אורחים מומלץ להזמין 80 עציצי תבלין.

מוזמנים ליצור אתנו קשר להכוונה ופרטים נוספים.

מומלץ לשים בכל שולחן 4 עציצי תבלין, כך לדוגמה אם יש לכם באירוע 50 שולחנות מומלץ לשים 4 עציצי תבלין בכל שולחן ויש להזמין סה"כ 200 עציצים לכל האירוע.

חשוב מאוד לציין שהעניין של ההזמנה מראש הוא על מנת שנוכל לשריין את התאריך של האירוע שלכם, ככלל מומלץ להזמין לפחות 14 ימים מראש על מנת להבטיח שנוכל לספק את צמחי התבלין בתאריך הנדרש.

בשורה התחתונה – הקדימו להזמין.

בהנחה שהזמנתם בזמן (לפחות שבועיים מראש) אנחנו נדאג לספק את המשלוח ישירות לאולם/גן האירועים שבו התקיים האירוע שלכם. באירועי ערב המשלוח יגיע בין השעות 16:00-18:00 ובאירועי צהריים המשלוח יגיע עד השעה 10:00 (בכפוף לאזורי חלוקה ובתיאום מראש).

חשוב לנו להיות גלויים – אם תציצו במחירי העציצים שלנו תגלו שהם מאוד אטרקטיביים ביחס לשוק. אף על פי כן אנחנו עושים כל שביכולתנו על מנת לענות על צרכי המזמינים ולהעניק מחירים מעולים למזמינים כמות גדולה (מאות ומעלה).

לא חייב, אבל אם אתם רוצים שהצמח יגדל ויתפשט רצוי להעבירו לאחר זמן מה לכלי גדול יותר.

שתפו את העמוד עם חברים:

צמחי תבלין כמתנה לאורחים

אם אתם מארגנים אירוע משפחתי, שִכחו מכל מה שחשבתם שאתם יודעים על מתנות אישיות לאורחים, והכינו לאורחים שלכם מתנות יפהפיות ומעוצבות ממיטב צמחי התבלין והמרפא האופייניים לארצנו.

 

השתכנעתם? מצוין! הינה כל מה שאתם צריכים לדעת על צמחי תבלין לאירועים.

אירועים עשירים בניחוחות

התכונה הבולטת ביותר של צמחי התבלין, היא הניחוח המדהים שלהם, ולכן צמחי תבלין לאירועים הם תוספת טבעית, ריחנית ומרשימה בכל אירוע.

 

תוכלו להגיש אותם לאורחים מיד עם כניסתם לאולם או להניח אותם על שולחנות האירוח ולאפשר לכל אורח לבחור את העציץ שלו בעצמו. אתם יכולים להכין עציצים במספר גדלים או להסתפק בגדלים אחידים עם מבחר רחב של צמחים.

 

צמחי התבלין האהובים והמוכרים לכולנו הם רוזמרין, קורנית (טימין), אורגנו, בזיליקום, נענע, רוקט, זעתר, עירית, כוסברה, פטרוזיליה ושמיר. לכל אחד מהם יש מראה ייחודי וטעם נפלא, וריח הניחוח שלהם יתפשט באולם וישפיע לטובה על האווירה, על האורחים ועל האירוע כולו.

צמחי תבלין לאירועים

עולם שלם של טעמים

עציצי תבלין לאירועים הם מתנה מושלמת לאורחים. אם תגישו לאורחים עציצים עם מבחר צמחי תבלין, הם יעריכו את ההשקעה שלכם ויאהבו את המחווה היפה.

 

לצמחי תבלין כידוע יש שימושים רבים. הניחוחות הייחודיים שלהם וטעמם הנפלא הם תוספת נהדרת לתבשילים רבים, ואכן גם העלים הטריים וגם העלים היבשים של צמחי התבלין משביחים תבשילים רבים ואהובים במטבח הישראלי.

 

אך לא על הטעם לבדו. צמחי תבלין הם למעשה צמחי מרפא שמלווים את האנושות מקדמת דנא. יש להם שימושים רפואיים רבים, והם חלק מהותי ובלתי נפרד מארון התרופות הביתי ומהמרקחות המרפאות של סבתא. עולם הרפואה המשלימה מושתת ברובו על צמחי מרפא ומרפאים רבים יודעים שלכל מחלה יש צמח שיכול לרפא אותה.

 

אז כשאתם מגישים לאורחים שלכם תשורה כל כך מיוחדת, אתם בעצם מברכים אותם לבריאות ולאריכות ימים, והם יודעים את זה ומעריכים את זה.

פיגם מצוי (רוטה) בעציץ 12 ס"מ בעיטוף יוטה

כוס תה, מישהו?

חליטות צמחים הם בין הדברים שאנחנו אוהבים ביותר. מי לא אוהב תה חם, מרגיע ומפנק? אתם יכולים להגיש לאורחים שלכם צמחי תבלין לחליטות טבעיות, איכותיות, בריאות וטעימות, והם לא יפסיקו להודות לכם.

 

צמחי תבלין שמתאימים לחליטות הם אזוביון (לבנדר), בבונג (קמומיל), מנטה, עשב לימון, נענע, לואיזה, גרניום, מרווה, סטיביה, מליסה ולענה.

כיוון שעל טעם ועל ריח לא מתווכחים, תנו לאורחים לבחור את הצמח האהוב עליהם ולקחת עציץ אחד או יותר הביתה. בפעם הבאה שהם ישתו תה חם ומפנק הם יחשבו מחשבות טובות ואוהבות עליכם. לא כדאי?

במאמר מוסגר – מחקרים מראים שכאשר אוחזים ביד כוס עם משקה חם אז זה משרה אווירה רגועה ונינוחה יותר על בן האדם והוא נוטה לגלות יותר רגש ולהביע אותו. אז מה יותר טוב מכוס תה עם ערך סנטימנטלי מהאירוע שלך?

טימין עטוף ביוטה בעציץ 12 ס"מ

להתכונן לאירוע מושלם

אירוע מושלם הוא אירוע שהאורחים לא שוכחים; אירוע שבו כולם מחייכים, נינוחים, שמחים ומאושרים; אירוע שלא רוצים שייגמר.

 

אם החלטתם להגיש לאורחים צמחי תבלין במתנה, אתם ודאי חושבים על הכמות והמחיר של צמחי תבלין לאירוע. אז לפני שנדבר על התכל"ס, חשוב לדעת שצמחי תבלין הם מתנות שמתאימות לכל אירוע. הם תמיד ישמחו את האורחים, והאורחים תמיד יעריכו את ההשקעה.

 

ולכן גם באירוע חתונה, בר מצווה, ברית מילה, מסיבת פרידה, מסיבת פרישה, אירוע עמיתים וערב קוקטייל אפשר וכדאי להפתיע ולרגש את האורחים עם צמחי תבלין.

בזיליקום (ריחן) תימני בעטיפת יוטה

צמחי תבלין במשתלת גלילות

המחירים לצמחי תבלין בודדים נעים בין 9 שקלים ל-16 שקלים ליחידה, אך בהזמנות גדולות אנחנו מעניקים הנחת כמות.


אנחנו תמיד ממליצים להזמין צמחי תבלין לפי כמות המוזמנים ולהוסיף עוד עשרה אחוזים כדי שלא יחסרו מתנות למוזמנים של הרגע האחרון, למוזמנים שלא אישרו אך הפתיעו, לילדים סקרנים וגם, כמובן, לכם.

 

מתכננים אירוע משפחתי חשוב? רוצים להעשיר אותו, למלא אותו בתוכן ובאופי ולהשאיר לאורחים זיכרון נעים וטעם טוב? הזמינו צמחי תבלין לאירועים במשתלת גלילות, והבטיחו לכם ולאורחים שלכם אירוע בלתי נשכח.

עציץ זעתר עטוף ביוטה

תפריט נגישות