זמן אספקה עד 7 ימי עסקים | משלוח עד הבית מינימום הזמנה – 299 ₪ |משלוח חינם בהזמנה מעל 999 ₪

כלי גינון ידניים

כלי גינון ידניים שיעזרו לכם לטפח ולעצב צמחים, פרחים ועצים. משתילה ועד ניכוש עשבים, גיזום ועד קטיפת פירות, כלי גינון ידניים הם בני לוויה חיוניים לגננים מתחילים וותיקים ומאפשרים להם ליצור ולתחזק גינות תוססות ופורחות.

סינון מוצרים
מחיר
-
מבצעים
גודל עציץ
מקום לגידול
תנאי אור
זמן פריחה
רמת קושי
השקיה
קצב צמיחה
גודל עץ מתאים לשתילה
גובה
קוטר
נפח
מותג
סוג
הספק
תתי קטגוריות
טוען...

סוגים שונים של כלי גינון ידניים

כלי גינון ידניים מגיעים במגוון צורות, גדלים ופונקציות, כל אחד מותאם למשימות גינון ספציפיות. להלן כמה מאפיינים וסוגי מוצרים מרכזיים בקטגוריית כלי גינון ידניים:

 

דקר שתילה: הכלים הקומפקטיים והידניים האלה כוללים להב מחודד לחפירת חורים קטנים והשתלת שתילים. כלי זה הוא חיוני בכל גינה והוא מאפשר לבצע מגוון רחב של פעילויות גינון בקלות ובנוחות.

 

מזמרות: מזמרות מיועדות לחיתוך מדויק וגיזום של ענפים, פרחים מתים ועיצוב שיחים. המזמרות מגיעות בסגנונות ובעיצובים שונים.

 

מגרפות: מגרפות לגינה אידיאליות להפיכת אדמה, פירוק גושים ואוורור האדמה. הן חיוניות להכנת ערוגות ולשיפור מבנה הקרקע.

 

מקלטרים: כלים אלה כוללים 3 שיניים ומאפשרים לפרק את האדמה, להסיר עשבים שוטים ולשלוט בפיזור של קומפוסט או חיפוי. מקלטרים ידניים יעילים לשמירה על בריאות הקרקע באזורי שתילה קטנים.

 

כלים להסרת עשבים שוטים: כלים אלו מסייעים בחיסול צמחים ועשבים לא רצויים מבלי להפריע לצמחייה שכנה.

 

מסורי גיזום ידניים: מצוידים בלהב משונן, מסורי גיזום ידניים משמשים לחיתוך ענפים. הם מספקים חתכים נקיים ומתאימים למשימות גיזום שונות.

 

בחירת כלי גינון ידניים

בעת בחירת כלי גינון ידניים, שקלו גורמים כגון סוגי הצמחיה שאתם מתכוונים לעבוד אתה, המשימות שתבצעו וסגנון הגינון האישי שלכם. ניקוי קבוע, תחזוקה ואחסון נאות מבטיחים את אורך החיים של כלי העבודה הידניים.

כלי גינון ידניים נמצאים בלב הפעילות בגינה, בין אם אתם גננים נלהבים או מזדמנים, מגוון הכלים הידניים בקטגוריה זו יעניקו לכם את היכולת לעצב ולטפח את השטחים הירוקים שלכם בדייקנות ובטיפול. מהגיזום העדין ועד לחפירה בטוחה עם כף, כלים אלה מספקים חיבור חיוני בין הגנן לעולם הטבע, וכתוצאה מכך גינות משגשגות ויפות.

תפריט נגישות

סינון מוצרים

על מנת לסנן יש לבחור את הפרמטרים הרצויים ולסגור את חלון סינון המוצרים