זמן אספקה עד 7 ימי עסקים | משלוח עד הבית מינימום הזמנה – 299 ₪ |משלוח חינם בהזמנה מעל 999 ₪

שמונה צמחים לחדר השינה

צמחים לחדר השינה
תוכן עניינים

צמחים הם תוספת נהדרת לכל חדר בבית ובמיוחד לחדר השינה. אולי יפתיע אתכם לגלות שבעבר לא ראו בעין יפה אנשים שישנים עם צמחים בחדר, וניסו להניא אותם מזה.

 

חשבו שצמחים פולטים פחמן דו-חמצני בכמות גדולה ומפחיתים את החמצן הזמין, וראו בכך סכנה בריאותית של ממש. בקרב אוכלוסיות רבות רווחה האמונה הטפלה שצמחים גונבים אנרגיה בזמן השינה, והשתמשו בה הזאת כדי להפחיד אנשים וכדי להרחיק צמחים מחדרי השינה בבית.

 

למרבה המזל, הימים האלה חלפו ואינם, והיום כולם כבר יודעים שלצמחים משפיעים לטובה על איכות האוויר בחדר השינה ומחקרים מדעיים אף מגבים זאת. לאמיתו של דבר כדאי מאוד ומומלץ להציב עציצי צמחים לא רק בחדרי השינה אלא בכל פינה בבית.

 

אם אתם רוצים לישון טוב בלילה וליהנות מאוויר מטוהר וצלול, הכניסו צמחים לחדר השינה ותיווכחו ביתרונות הרבים שלהם.

 

צמחים לחדר שינה

מוכנים להכניס קצת טבע ויופי לחדר השינה, לישון טוב בלילה ולשפר את איכות החיים? הינה צמחים לחדר השינה שיעזרו לכם בתהליך:

 

למה להכניס צמחים לחדר השינה?

מלבד היופי שלהם לצמחים יש תועלת מרובה. הם מטהרים מהאוויר רעלים כמו פרומלדהיד, בנזן וטריכלורואתילן וכן מזהמים נוספים. בד בבד הם פולטים חמצן איכותי לחלל החדר. פעולות אלה כשלעצמן לא רק משפרות את איכות האוויר, הן גם משפרות את איכות השינה שלנו וכפועל יוצא את בריאותנו.

 

נוסף על כך הצמחים משנים כליל את האווירה בחדר שינה – הם מכניסים את הטבע לחדר, מזרימים אליו אנרגיה טובה ומעדנים כל סגנון עיצובי. היופי והייחודיות של הצמחים עוזרים לנו להירגע ולהפחית חרדות, לחצים ומתחים.

 

 

רוצים לשמוע עוד? הינה שמונה צמחים נהדרים ויפהפיים שמתאימים במיוחד לחדרי השינה בבית, וכל מה שאתם צריכים לדעת עליהם.

 

 

לבנדר

לבנדר בעציץ 12 ס"מ

הלבנדר הוא אופציה נהדרת לחדר השינה בשל ניחוחו הנעים, המרענן והמרגיע.

 

ארומתרפיסטים משתמשים במיצוי שמני הלבנדר כדי לטפל במי שסובל מחרדות, מלחצים או ממתחים ומתקשה להירדם בלילה. הם אף ממליצים להציב עציצים עם צמחי לבנדר בחדר השינה כדי ליצור תנאים מתאימים לשינה איכותית.

 

הצבעים העדינים של הלבנדר מרגיעים ומשמחים ומוספים יופי לחדר. אז אם אתם מחפשים עציץ לחדר השינה, אתם מוזמנים להכיר את השותף החדש והסגלגל שלכם במשתלת גלילות.

 

 

ספטיפילום

ספטיפיליום

הספטיפיליום ידוע גם כ'צמח פלמינגו' או כ'שושן השלום'. הוא אידיאלי לחדר השינה כיוון שהוא אינו זקוק לטיפול מסיבי, והצבעים השמחים והתוססים שלו משפרים את האווירה בחדר.

 

הספטיפיליום נפלא לטיהור החמצן בחדר השינה ומנקה בקלות רעלנים מהאוויר.

 

חשוב לזכור שהספטיפיליום צומח במהירות לגובה, אז מומלץ להחליף את העציצים שלו אחת לכמה חודשים כדי לתת לו מרחב לצמיחה וכדי להוסיף מרקם ואופי לחלל המעוצב.

 

 

סנסיוורה

סנסיווריה גלילית

הסנסיווריה הוא שיח ירוק-עד קטן עם עלווה ארוכה וצרה וניחוח מתקתק. בשל צורתה הייחודית של עלוותו הוא ידוע גם כצמח נחש או כ'לשון חותנת', וכל מבט בו ישעשע אתכם. הוא משתלב נפלא בחדר השינה, תורם לשינה איכותית ומסיר במהירות רעלנים מהאוויר.

 

מומלץ להציב עציצי סנסיווריה בגדלים שונים בחדרי הילדים וגם בחדר ההורים. הוא יוסיף אופי לכל חדר ויגרום לכם להתאהב בו מיידית.

 

 

אלוורה

אלוורה בסלסלת קש

אלוורה לא רק פולטת חמצן איכותי ומטהרת את האוויר בחלל, היא גם צמח מרפא יעיל למדי.  התכונות הרפואיות של האלוורה ידועות לאדם משחר ההיסטוריה.

 

אם אתם מגדלים אלוורה בחדר השינה, אתם יכולים להשתמש בעסיס המיוחד שלה לטיפול בחתכים ובחבלות, לטיפוח העור ולטיפול באקנה. אם תשתלו אלוורה בעציצים גדולים ומעוצבים היא תשתרע בהם במהירות ואף תצמח לגובה.

 

האלוורה אינה זקוקה להשקיה מרובה, ונהנית לשרת את האנשים האהובים עליה.

 

 

קיסוס

קיסוס מגוון בעציץ 12 ס"מ

צמח הקיסוס הוא בחירה קלסית לחדר השינה בזכות האנרגיה השלווה והמרגיעה שלו. הוא לא רק תוספת נהדרת לכל סגנון עיצובי בחדר, הוא גם מפחית רעלים ומשפר את איכות האוויר.

 

אם אתם סובלים מאלרגיות, דעו שהקיסוס מתאים במיוחד לחדרים עם קירות עבשים. הוא מסייע להסרת העובש ושומר על בריאותכם.

 

רוצים ללטש את העיצוב הכפרי בחדר השינה? אין צמח מתאים יותר לכך מהקיסוס. השקו אותו היטב ותנו לו להשתרע במרחב. לא תצטערו.

 

 

פוטוס

פוטוס בעציץ תלייה

הפוטוס מכונה לעיתים גם פוטוס מוזהב בזכות עיטורי הזהב העדינים על העלווה הירוקה והרעננה שלו. קל מאוד לטפל בו. הוא מוסיף חיות ורעננות לחדר השינה ועוזר לסנן את האוויר ולטהר אותו.

 

הפוטוס אוהב להשתרע ומשתרג בשובבות על מדפי הספרים ובין התמונות. תנו לפוטוס לגדול בשקט ותראו איך חדר השינה שלכם מקבל נופך טבעי, אותנטי וייחודי.

 

 

שרך

שרך היער הולנדי

לא רק שהשרך הוא אחד הצמחים היפים ביותר שיש, הוא גם מושלם לחדר השינה כיוון שהוא מוסיף לחות לאוויר ומקל על כל מי שסובל מיובש בעור או מקשיים בדרכי הנשימה.

 

השרכים לוכדים מזהמים וסופגים רעלנים שמתפזרים באוויר. אז אם אתם רוצים לישון טוב בלילה, הכניסו שרך לחדר השינה ותרגישו את התועלת המדהימה שלו מהלילה הראשון.

 

 

סחלב

סחלב לבן בעציץ בצבע אדום

הסחלבים האצילים והמפוארים מוכרים בצבעיהם העדינים ובניחוחות המתקתקים שלהם. הם מסננים רעלים מהאוויר ופולטים חמצן איכותי במיוחד בשעות הלילה, ולכן הם תוספת נהדרת לחדרי שינה גדולים וקטנים כאחד.

 

יופיים ואצילותם מעדנים את הסגנון העיצובי בחדר השינה ומשרים בו אווירה רומנטית.

 

 

צמחים לחדר השינה במשתלת גלילות

צמחים הם תוספת טבעית ומומלצת בחדרי שינה. הם משפרים את איכות האוויר בחדר השינה ומוסיפים לו חיות, יופי ורעננות.

 

לכל צמח סגולות משלו, ייחודיות משלו ואופי משלו, ואת כל אחד מהם תוכלו למצוא אצלנו במשתלת גלילות, מחפשים צמחיה לבית? אנו מזמינים אתכם לעיין באתר שלנו ולמצוא את העציץ הבא שלכם!

שתפו את העמוד עם חברים:
משתלת Plants4u

משתלת פי גלילות מציעה מבחר רחב של צמחיה במחירים משתלמים במיוחד עם אפשרות למשלוח עד בית הלקוח.

 

באתרינו תוכלו למצוא מגוון רחב של עצים, עציצים, שיחים, פרחים, תבלינים, טוף, אבני נחל, כדים ועוד מוצרים רבים.

חיפוש מוצרים בחנות
גיפט קארד משתלת Plants4u

מחפשים מתנה מקורית? פנקו את היקרים לכם עם שובר מתנה ממשתלת גלילות!

גיפט קארד לרכישת צמחים
מאמרים נוספים שיכולים לעניין אתכם

תפריט נגישות