זמן אספקה עד 7 ימי עסקים | משלוח עד הבית מינימום הזמנה – 249 ₪ | משלוח חינם בהזמנה מעל 999 ₪

עציצים גדולים למרפסת

כדי ליהנות ממרפסת מוריקה, יפה, בריאה ומלבלבת אפשר להשתמש בעציצים מעוצבים גדולים או קטנים, להציב אותם על רצפת המרפסת, בפינות או על מדפים ייעודיים, לתלות אותם על התקרה או על המעקות ולהתענג על יופיים. עציצים גדולים למרפסת יכולים לכלול גם טכנולוגיות חכמות שיקלו מאוד על מלאכת הניקיון והתחזוקה.
לנוחיותכם ריכזנו מספר גדול של מוצרים לצד טיפים והמלצות.  

עציצים גדולים שמומלץ להציב במרפסת

מגוון עציצים גדולים ומעוצבים המוסיפים ירוק, רוגע ויוקרה למרפסת.

עציצים מעוצבים וגדולים למרפסת

מבחר גדול של עציצים מעוצבים גדולים שניתן להציבם במרפסת.

עציצים גדולים ומומלצים למרפסת

אנשים רבים שמתגוררים בבנייני דירות משותפים, מקדישים זמן רב לעיצוב הגינה במרפסת ומשקיעים מאמצים בהתאמת הצמחים לאקלים במרפסת ולכיווני האוויר שלה. למרבה המזל, בנושא אחד לא צריך להתלבט, והוא – העציצים במרפסת. אפשר לעשות הרבה דברים עם עציצים ולטפח גינה למופת. עם זאת, יש יתרונות רבים לשימוש בעציצים גדולים ובכדים מעוצבים בתהליך טיפוח הגינה, וגננים מקצועיים, מעצבי נוף וצוות המשתלה ממליצים דווקא עליהם. חולמים על גינה פורחת במרפסת הביתית? כדאי לכם להשתמש בעציצים גדולים. בואו נבדוק למה.

גם צמחים צריכים מרחב מחיה

צמחים לא אוהבים צפיפות. הם אוהבים מרחבים וזקוקים למרחבים כדי לצמוח לגובה או להתפשט לרוחב.

 

המרחב מועיל לבריאות שלהם ולחוזקם, ולכן עציצים גדולים למרפסת הם המְכלים האידיאלים לצמחים בגינה הביתית הגבוהה.

 

אם אתם בוחרים במשתלה צמחים קטנים שאינם צומחים לגובה, כדאי לשתול כמה מהם בעציץ אחד גדול, לאפשר לצמחים להזין אלה את אלה ולתמוך אלה באלה ולעודד צמיחה איכותית, עשירה ומלאה. לעומת זאת, אם אתם בוחרים צמחים שצומחים לגובה, רצוי לא להגביל את מרחב הצמיחה שלהם ולשתול אותם מלכתחילה בעציצים גדולים.

 

העברת צמחים מעציצים קטנים לעציצים גדולים עלולה להזיק להם ולפגוע בתהליך צמיחתם. ולכן רצוי להימנע ככל האפשר מהעברת הצמחים ולאפשר להם להכות שורשים, להתחזק ולצמוח לגובה.

דקו אדנית טריפל קיוב קולור קטנה בצבע לבן

להרחיק את השכנים ולשמור על הפרטיות

עציץ גדול למרפסת עוזר להרחיק שכנים חטטנים ולשמור על הפרטיות.

בבניינים המודרניים אפשר לראות מרפסות רבות שבנויות זו לצד זו או זו מעל זו בצורה מדורגת. בנייה זו מאפשרת לשכנים שלכם לא רק לראות אתכם כשאתם נחים להנאתכם בגינה, אלא גם לראות את כל מה שנעשה במרפסת שלכם ולחוות דעה.

 

כדי להרחיק בנימוס את השכנים החטטנים וליצור הפרדה עדינה וטבעית ביניכם ובינם, תוכלו להיעזר בעציצים גדולים, לשתול בהם צמחים שצומחים לגובה, להציב אותם בצד שנושק למרפסת של השכנים ולהגדיר מחדש את הפרטיות שלכם. החיים שלנו קדחתניים מאוד, ובסוף היום כל מה שאנחנו רוצים, הוא להאט את הקצב, לשבת בגינה היפה, ליהנות ממנה ולהירגע. אנחנו ממש לא צריכים לצרף גם את השכנים למשוואה, נכון? אז קחו לכם כמה עציצים גדולים ומעוצבים ושתלו בהם את הצמחים הגבוהים ביותר שתמצאו במשתלה.

 

לא צריך יותר זה כדי ליצור אואזיס מושלם ופרטי בגינה הביתית שלכם.

עציצים גדולים

למה לעבוד קשה בגינה?

אנחנו יודעים שאתם אוהבים לטפח את הגינה שלכם, לטפל בצמחים, לדשן אותם ולהשקות אותם. אבל למה לעבוד קשה? צמחים גבוהים למרפסת וצמחים קטנים שגדלים בעציצים גדולים מצריכים תחזוקה מעטה.

 

אתם לא צריכים לבזבז זמן ולהשקות צמחים רבים בהרבה עציצים קטנים בעת ובעונה אחת. אתם יכולים להשקות צמחייה מגוונת ומטופחת שצומחת ומתפתחת בכמה עציצים גדולים ויפים ולחסוך בזמן וגם במים.

 

אם יש לכם מערכת השקיה חכמה וגינת המרפסת שלכם כוללת כמה עציצים גדולים, תוכלו להתקין כמות מעטה של טפטפות – טפטפת אחת בכל עציץ, להסוות אותן, לשמור על מראה טבעי ויפה במרפסת ולחסוך בעלויות.

דקו כד מקסי קיוביקו קטן בצבע אדום מבריק

עציצים גדולים ואדניות מעוצבות במשתלת גלילות

גרים בקומה גבוהה וחולמים על גינה מדהימה במרפסת הביתית? מה דעתכם להגשים את החלום עוד היום?

 

אנחנו מזמינים אתכם לבקר בגן העדן המרהיב שטיפחנו במשתלת גלילות או לבקר באתר המקוון ולהתרשם ממבחר רב של עציצים גדולים ויפים ומהיצע מגוון של אדניות מעוצבות ממתכת, מעץ או מפלסטיק לרצפת המרפסת, למעקות ולאדני החלונות.

 

העציצים שלנו מתאימים לכל הצמחים – גם כאלה שאוהבים מרפסות עם שמש ישירה וגם כאלה שאוהבים מרפסות מוצלות, והצמחים שלנו אוהבים לפרוח ולשגשג במרחבים של העציצים הגדולים. המרפסת החדשה שלכם יכולה להתחדש בצמחייה עשירה עוד היום, אז אל תחכו. בואו למשתלה ותתאהבו בעציצים החדשים שלכם.

שאלות ותשובות נפוצות על עציצים למרפסת

חשוב להתאים את סוגי העץ בהתאם לכיוון המרפסת וכמות האור שיש, הצמחים הנפוצים במרפסות הם: אוג גלאוקה, ברונפלסיה, דקל אריקה, סנסיווריה, דודונאה, פיקוס, היביסקוס, דקל טבעות.

ישנם מספר יתרונות לעציצים גדולים במרפסת 1. תחזוקה יותר קלה – פחות זמן השקייה וטיפוח (מהסיבה שיש פחות צמחים). 2. חסכון במים – עציצים קטנים דורשים השקייה לעיתים דחופות יותר בגלל שהם נוטים להתייבש מהר יותר. 3. ניתן לשלב מספר צמחים בעציץ אחד.

ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על מחירי העציצים למרפסת, כגון: גודל העציץ, חומר ממנו עשוי, האם מדובר על אדנית חכמה, סוג צמח, תוספות לעציץ (חלוקי נחל/טוף/אדמה), מערכת השקיה וכו'. עציצים גדולים יכולים לנוע בין עשרות בודדות של שקלים לכלים פשוטים לבין כד בארבע ספרות המשלב טכנולוגיה חכמה, חומר איכותי וגודל מרשים. 

שתפו את העמוד עם חברים:

תפריט נגישות